Assalamualaikum...
Saturday, March 16
NurC Link Social Media
Monday, October 23
Saturday, October 21
Friday, September 15
Sentiasa semak pekara penting kita sebagai seorang Islam..
Sunday, January 22
Friday, January 6
Sunday, January 1
Wednesday, November 30
Friday, November 25
Monday, October 10
Doa Selepas Tahiyat Akhir Sebelum Salam
Assalamualaikum.. Jom pakat amal doa ni...
https://www.youtube.com/watch?v=MwOTi3IZSkY
Monday, September 19
Subhanallah Alhamdulillah La Ilaha Illallah Allahu Akbar
Assalamualaikum... Selamat Pagi... Semoga semuanya sihat dalam lindungan-Nya..
Thursday, September 15
Welcome to Instagram & TikTok NurC Shop @ Husnamichi
Assalamualaikum...
Jom pakat follow Instagram & Tiktok NurC Shop @nd Husnamichi... Tujuan nak tambah marketing... Slow2 Level Up... ๐๐๐ Dah follow say hai sikit...
https://www.instagram.com/husnamichi/
https://www.tiktok.com/@husnamichi
https://shopee.com.my/husnamichi
Tuesday, October 26
Headband / Half Inner Tudung / Anak Tudung Separuh
Assalamualaikum..... Headband / Half Inner Tudung / Anak Tudung Separuh, antara barang yang paling HOT Sale kat NurC Shop #BMF.... Alhamdulillah start bulan 11 tahun lepas sehingga sekarang, sale sentiasa ada... Sebab headband ni bukan perempuan saja boleh pakai, lelaki pun boleh... Pakai semasa zumba, bersenam, jogging, hiking dan banyak lagi... Bagi orang perempuan selesa sebagai inner tudung dan penghalang rambut semasa make up! Kalau nak join jadi dropship @ ejen boleh whatsapp nombor phone kat sebelah ye.... nak cuba tgk contoh kain boleh check out SINI
Sunday, October 24
NurC Shop #BMF is Preferred Seller!!
Assalamualaikumm.... 18 hb 10 2021 dapat hadiah istimewa daripada Shopee!! Alhamdulillah tak sampai setahun berniaga di Shopee dapat gelaran Preferred Seller!! (Penjual Pilihan) Mungkin percent yang shopee tolak untuk setiap barang bertambah, harap sangat customer pun ramai lepas ni... InsyaAllah...
Friday, October 15
Jom Tambah Follower Shopee!!
Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua!! Yang baru join Shopee saler mesti tertanya2 macam mana nak naikan follower kat shopee kan? Shopee lain sikit dari facebook, instagram, blogger & twitter... Kalau follower hantu yang follow, sales tak dapat pun... kalau follower shopee kita tu dikalangan saler & buyer yang betul2 aktif baru sales & rating shopee kita akan meningkat.... Kalau nak promot kedai boleh join group Geng Shopee Saler kat Facebook... Create Post macam ni







.jpg)

1-01.jpg)








































